HOLLANDS KROON - Organiseert u in 2026 een evenement in Hollands Kroon? Meld dit dan vóór 1 oktober 2025 aan via onze website. Een aanvraag indienen hoeft nog niet. Met uw melding kunnen wij ervoor zorgen dat de inzet van hulpdiensten zoals ambulance, politie, brandweer en GGD goed afgestemd kan worden.
Waarom vooraf aanmelden?
Alle aangemelde evenementen worden opgenomen in de regionale evenementenkalender van de Veiligheidsregio. Dit helpt bij het plannen van hulpdiensten en voorkomt conflicten tussen evenementen. Zonder aanmelding is het mogelijk dat uw evenement niet door kan gaan of verplaatst moet worden, omdat de veiligheid dan niet gegarandeerd kan worden.
Hoe meldt u uw evenement aan?
Aanmelden kan eenvoudig via onze website.
Let op: deze aanmelding is nog geen aanvraag voor een evenementenvergunning. Uw aanvraag kunt u later indienen, maar wel minimaal 8 weken voor het evenement begint. Meer informatie over een aanvraag indienen vindt u op de pagina Evenement organiseren.
Heeft u uw evenement al aangemeld én een ontvangstbevestiging ontvangen?
Dan hoeft u niets te doen. Heeft u nog geen bevestiging ontvangen? Stuur dan een e-mail naar apv@hollandskroon.nl